Kayıttan anlayabildiğim kadarıyla 2 sebebi olabilir.
1. Hazneye gerekli olandan fazla klima gazı koymak, kompresörü bozacaktır. Kompresöre sıvı halde klima gazı gelmesi de klima kompresörünü bozacaktır. Bunun sebebi ise sıvılar sıkılaştırılamaz. Kompresör, pistonlarıyla gazı emip sıkıştırırken, sıvı maddeyi sıkıştıramayacaklarından kompresör arızasına neden olur. Bu durumda bazı araçlarda klima sürekli olarak devreye girip çıkar. Yani klima sürekli olarak kendi kendine açılıp kapanıyorsa klima gazı fazla basılmış olabilir. Klima gaz dolum cihazına bağlanıp "gaz ve yağ miktarı" kontrol edilmesi gereklidir.
2. V kayışına bağlı klima kompresörü manyetik kavraması kaçırıyor/bağlanamıyor. Rölantide klimayı devreye alıp, kompresörün kasnağına baktığınızda tutarsız, hızlanıp duran yahut hızlanıp yavaşlıyan bir dönme hareketi görmeniz lazım. Şayet öyle ise, ya manyetik debriyajda sorun var ya da ona elektrik sağlayan kablo - soket sisteminde sorun var.
Başka bir klima ustasına göstermekte fayda var.