*

Çevrimdışı Usame

  • ******
  • 273
  • +1/-0
  • Araç Marka ve Modeli: Linea 2010 1.3multijet
  • Araç Modeli: Linea
  • Donanım: Active Plus
  • Km: 195000
  • Motor: 1.3 Multijet 90 HP
  • Şehir: İstanbul
Jant kapağı,nitrojen basma,çelik sibob hakkında
« : Mayıs 04, 2017, 05:57:26 ÖS »
1_-)Jant kapağı almayı düşünüyorum bendekiler baya eskidi bazı sac jantlar kir pas var gözüküyor onlarıda boyayacak ne halim ne zamanım ne param var ama jant kapağı alıp hem sac jantın kirini kapamak hem güzel görünüm olsun istiyorum sizce nasıl duruyor bizim arabada ve kalitesi modeli yeri varsa yazarsanız memnun olurum...

2_-)Aracın lastik hava basıncı kaç basayım adamlar 32 bastığından mıdır bilmem sol ön sağ ön baktım yada göz yanılmasımı bilmiyorum eski lastikler gibi dimdik sert durmuyor acaba hamur yumuşak olduğundan mı bilmiyorum yanaklar hafif dışarda gibi yani dimdik değil benim 2010 eski pirelli sert nerdeyse düz duruyordu böyle olması gerekmiyor mu yoksa bu lastik çok ağıra gelmeyen bir lastik mi

3_-)Nitrojen bassam düzelirmi nitrojen kullanan varmı lastikte normal havaya göre ne farkı var

4_-)Birde çelik sibob nasıldır görüntü dışında bir işlevselliği varmı tavsiye edermisiniz.

*

Çevrimdışı mtuncer

  • *********
  • 1870
  • +7/-1
  • Elektrik-Elektronik Yüksek Mühendisi
  • Araç Marka ve Modeli: Fiat LINEA
  • Araç Modeli: 2012
  • Donanım: Emotion Plus
  • Kan Grubu: A Rh -
  • Km: 127.000
  • Motor: 1.6 Multijet 105 HP
  • Şehir: Ankara
Ynt: Jant kapağı,nitrojen basma,çelik sibob hakkında
« Yanıtla #1 : Mayıs 04, 2017, 10:25:35 ÖS »
32 yerine 33 basin onlere .
Nitrojen birseyi degistirmez
Celik subap faln standart birsey degil normal,subaplar yeterli
Jant kagi en guzeli orjinali
Fiat Linea 2012 1.6 MultiJet Emotion Plus 105 HP 290 Nm
6,4 litre / 100 km
Petrol Ofisi VMax 10 Eurodizel
Mobil 1 ESP Formula 5w30
Audi A3 2015 1.6 TDI DSG7
Conti T860 Winter & Bridgestone Turanza T005

*

Çevrimdışı Dellobaltino

  • ********
  • 592
  • +0/-6
  • Motor: Hiçbiri
Ynt: Jant kapağı,nitrojen basma,çelik sibob hakkında
« Yanıtla #2 : Mayıs 04, 2017, 10:25:35 ÖS »
1.jant kapagindan anlamam
2.önlere 33 arkalar 31.tam yükluyse önler de arkalarda 33.1 psi çok önemli degil 32 de olur.yumuşak hamurlu ince yanakli lastikler zaten öyle durur.takma kafaya.basinci normalse problem yoktur.
3.nitrojen bastigini söyleyen yerlerin yüzde doksani nitrojen basmiyor.boşa para verme.illaki yaptiracaksan serviste yada kurumsal buyük yerlerde yaptir.
4.çelik sübap kapaği takma sonra sökemiyorsun.elle taktigin seyi sonra anahtarla anca sökebiliyorsun.yolda hava basacak olursun sökemezsin

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


*

Çevrimdışı timbaz

  • *
  • 6707
  • +30/-1
  • Araç Marka ve Modeli: Fiat Linea
  • Araç Modeli: 2012
  • Donanım: Active
  • Km: 87500
  • Motor: Fire 1.4 77 HP
  • Şehir: KIEV
Ynt: Jant kapağı,nitrojen basma,çelik sibob hakkında
« Yanıtla #3 : Mayıs 04, 2017, 11:18:54 ÖS »
Bahsedilen celik kapak degil subabin kendisi sanirim...
 

*

Çevrimdışı Usame

  • ******
  • 273
  • +1/-0
  • Araç Marka ve Modeli: Linea 2010 1.3multijet
  • Araç Modeli: Linea
  • Donanım: Active Plus
  • Km: 195000
  • Motor: 1.3 Multijet 90 HP
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Jant kapağı,nitrojen basma,çelik sibob hakkında
« Yanıtla #4 : Mayıs 04, 2017, 11:25:27 ÖS »
Abilerim canlarım teşekkürlerimi sunarım aradığım cevapları aldım bitanesiniz timbaz abi kastettiğim kapaktı problem yok  O:-)

*

Çevrimdışı Dellobaltino

  • ********
  • 592
  • +0/-6
  • Motor: Hiçbiri
Ynt: Jant kapağı,nitrojen basma,çelik sibob hakkında
« Yanıtla #5 : Mayıs 05, 2017, 07:19:17 ÖÖ »
Ben anladim onu :)

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi