Bu konu hakkında forumda bi arkadaşla konuştuktan sonra bende hemen bi kaç firmayla görüştüm yeni.
Sonrada burada paylaşmıştım. Aynen sizin dediğiniz gibi dediler banada.
Enjektör sorununuz yok ama bi bakım yapalım makinaya bağlayalım iyi olur vs. Fiyatıda 200-300tl sökme takma işçilik vs. herşey dahil oda cazip gibi.
Ama bende sizin gibi diyorum. Bizim sorunumuz yok şuan. Yakıttan gidişten çekişten memnunuz. Bakım yapılınca ya daha kötü olursa ? Ki garantisi yok.
Bu arada euro4 enjektörleri en problemsiz enjektörlermiş Çoğu 200-300tl lik bakımlarla kurtarılabiliyormuş. Ölmüş enjektörleri bile revizyonlu garantili işçilik dahil 4 adet toplamını 800-1000tl arası değiştiriyorlarmış. Tabi eskileri kalmak şartıyla. Eskileride revizyon yapıp başkasına satıyorlar bence

Ayrıca düzgün esnafları bi kenara koyarsak bazı çakal denilen işletmeler enjektörleri bakım altına söküp cihaza bağlıyor. aaa bide ne görelim abi senin 2 enjektörün ölmek üzere. Yaw nasıl olur bi problem yoktu

Neyse abi bizim elimizde revizyonlu enjektör var. 2 tane verelim sana 500tl den işin görülsün

Eeee sende söktürmüşsün el mahkum artık neyse takalım diyorsun. gibi gibi hikayeler ve yorumlar gördüm. Doğru yalan bilmem ama bi çok kişi yorum bırakmış bu şekilde

En son benim bakım yaptırdığım ustam: hiç bulaşma. Arada bi würt'ün enjektör temizleyicisini at devam. Tabi mazot filtre bakımını aksatma ve düzgün yerlerden yakıt al. Hiç bişey olmaz aynen devam diyor.
Sizde Ankara'da oturuyormuşsunuz. malum son bi kaç gündür havalar biraz serinledi. Serin havalarda ilk çalıştırmada sıfır araçta bile koku oluyor. soğuk motor yakıtı verimli yakamadığından oluyor. Havalar ısınınca koku felan kalmaz. Ama kışın koku oluyor her türlü. Önemli olan yakıt tüketiminde ve çekişte bi problem yok ise. Vuruntu tekleme duman atma gibi şikayetler yok ise aynen devam benim görüşümde
syglar slmlar...