Fiat Linea Türkiye Forumu
Fiat Linea => Fiat Linea Motor => Dizel => Konuyu başlatan: Yaşaryk - Ağustos 15, 2019, 01:55:20 ÖÖ
-
Selam aleyküm arkadaşlar sorum turbo ile ilgili 1.3 multijet linea turbo milinin ordan devamlı bir yag terletmesi var terletme demeyelim turbo milinin haznesinin üstünde yag gölleniyor neredeyse bu sorun nedir tamir yapılmasımı gerek masrafı nedir hiç böyle bişey yaptıran oldumu arabayı stop ettigimde turbo 5 saniye sonra tahmini pufff diye ses yapıyor normalmi bu durum yag kaçırması ordan bana büyük bir masraf açarmı hemen söktürüp yaptırayımmı nedir sorun acaba cevaplar için şimdiden teşekkürler
-
Turbo milinin keçeleri aşınmış turbo ilerde daha fazla arıza açmadan iyi bir tamirci bulup işinizi çözdürün bence
-
Yağ kaçagına baktırın aracı stop ettikten kısa süre sonraki puf sesi tutbodaki basıncın tahliye sesi puf yaptığında turbodan çıkan ve vakuma bağlı milli parça aşağı iner bu normal olmsı gereken durum
-
Yağ kaçagına baktırın aracı stop ettikten kısa süre sonraki puf sesi tutbodaki basıncın tahliye sesi puf yaptığında turbodan çıkan ve vakuma bağlı milli parça aşağı iner bu normal olmsı gereken durum
Puff sesi çok normal olması gereken o zaten ama oradaki yağ kaçağına baktırın derim
LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Yağ kaçagına baktırın aracı stop ettikten kısa süre sonraki puf sesi tutbodaki basıncın tahliye sesi puf yaptığında turbodan çıkan ve vakuma bağlı milli parça aşağı iner bu normal olmsı gereken durum
Aynen öyle başkan puuf yaptıktan sonra mil aşağı çekiyor normalse iyi ozaman bir ustaya şu yag kaçağını sorum ne diyecek işi uzunmu acaba bana kullanıma engel degil ama ben sevmem biryerden yag atsın baktıracam teşekkürler
-
Turbonun üstünde yağ yağ girişinin vidasını borusunu konrol edin altta yağ dönüş borusu lastik oraları konrol edin eğer oralardan değilse fazla geciktirmeden iyi bir ustaya turbocuya gösterin ilerde masraf çogalmadan
-
Turbonun üstünde yağ yağ girişinin vidasını borusunu konrol edin altta yağ dönüş borusu lastik oraları konrol edin eğer oralardan değilse fazla geciktirmeden iyi bir ustaya turbocuya gösterin ilerde masraf çogalmadan
-
Turbonun üstünde yağ yağ girişinin vidasını borusunu konrol edin altta yağ dönüş borusu lastik oraları konrol edin eğer oralardan değilse fazla geciktirmeden iyi bir ustaya turbocuya gösterin ilerde masraf çogalmadan
Şimdi kontrol ettim bişey göremedin hortumları sildim bişey göremedim tekrar kontrol edecem olmazsa tamirciye giderim küçük bir ilde oldugum için turbocu yok burda sökülüp antepe gönderiyoruz yapılıp geliyor buda içine sinmiyor yada ben antepe gidecem söktürüp başında bekleyecem takılır sökülür görürüm en azından antep uzak degil bize 60 km gider orda baktırırım teşekkürler hocam
-
İnşaAllah fazla bir şey çıkmaz hepsi değil bazı ustalr para için pireyi deve yaparlar gerekirse bir kaç yere danış mümkünse ne yaptıklarını gör selametle sorun halolursa sonucu paylaşırsan forumdaki arkadaşlarda bizlerde bilgi sahibi olması açısından
-
Şimdi kontrol ettim bişey göremedin hortumları sildim bişey göremedim tekrar kontrol edecem olmazsa tamirciye giderim küçük bir ilde oldugum için turbocu yok burda sökülüp antepe gönderiyoruz yapılıp geliyor buda içine sinmiyor yada ben antepe gidecem söktürüp başında bekleyecem takılır sökülür görürüm en azından antep uzak degil bize 60 km gider orda baktırırım teşekkürler hocam
Bende Kilis merkezdeyim eger sorun devam ederse Antepte işinin ustası yıllarını fiata vermiş topçuoğlu fiat servisinden çıkma usta var telefonunu veririm
-
Geçmişte yanlış yağ ve bakım ürünleri kullanılmış kullanıcıllardan çok okuyorum bu problemi ve ayrıca triger zinciri problemini. Bu bir tesadüf olabilir mi?
Bir kullanıcı yorumundan alıntı: " 1.3 multıjet opetın 5/ 40 yağını koydum arabaya turbosu ağlar gibi ses yapmaya basladı, yenı değişmesine rağmen hemen bosaltıp bu yağı koydum arabaya ses falan kalmadı saat gıbı calısıyor. opet yag bızım arabaya yaramıyor bunu anladım"
NOT: Katalokta önerilen yağ kullanmaya başlamış.
-
Geçmişte yanlış yağ ve bakım ürünleri kullanılmış kullanıcıllardan çok okuyorum bu problemi ve ayrıca triger zinciri problemini. Bu bir tesadüf olabilir mi?
Bir kullanıcı yorumundan alıntı: " 1.3 multıjet opetın 5/ 40 yağını koydum arabaya turbosu ağlar gibi ses yapmaya basladı, yenı değişmesine rağmen hemen bosaltıp bu yağı koydum arabaya ses falan kalmadı saat gıbı calısıyor. opet yag bızım arabaya yaramıyor bunu anladım"
NOT: Katalokta önerilen yağ kullanmaya başlamış.
Aynen haklısın usta araçlarımızın yagı ne ise onu kullabmamz gerek dedigin gibi farklı bir yag koduğumuz zaman ses artabiliyor ve aracımıza ciddi zarar verebiliyor onun için 5/30 selenia kullanıyorum hiç sorun yaşatmıyor fiat onayını almış farklı markada olabilir teşekkürler yorumun için