Herkese selam arkadaşlar
aracım iki senedir kaskolu aracımın bel altının muhtelif yerlerinde güneşten dolayı solma var ve aynı zamanda bir kaç yerinde çok ufak vuruntular mevcut bunu kaskodan yaptırırsam hasar kaydı yansıyor mu ?
Bir de hasarsızlık indirimi yanar mı ?
Bu konularda pek bir bilgim yok. yardımcı olursanız sevinirim
Saygılarımla