hasar kaskoda dolu yağışı olarak görünüyor sorgulama yaparsanız dolu yağışı yazıyor sel neden yazsın ben anlamadım geçen sene 1200 tl hasar kaydı düşmüştü ve şunu da söyleyeyim görünen 100 ama küçük küçük 1000 in üzerinde oluyor haberiniz olsun Berkant abi ne yaptın bu arada sonuç ne oldu abi