Yagmurda sol arka ayak yerinde ki kece islaniyor. Liftte baktik altinda bir sorun yok fitillere baktik sorun yok. Bagaja 2 kaportaci bakti sorun yok. Distan hortumla su tuttuk su gelmedi bir yerden. Su tahliye plastiginde sorun yok neden olabilir var mi bilen?