Arkadaşlar merhabalar daha önceki konularımda araba çarptıklarını söylemiştim. Şimdi boya konusunda fikirlerinize ihtiyacım var. Kaportacı fotoda belirttiğim alana( macun astar deren boyanacak alan genişliyor) yama boya yapalım. Arabanın değeri düşmez dedi. Bazı boyacılarla konuştuğumda da çoğunluğu macunun bitip boyanın kesildiği yerde gölge gibi bir yer oluşabileceğini veya zamanla o boyanın bittiği yerde kırılma olabileceğini söyledi. Bazıları ise sorun olmaz dedi. Yetkili servisle görüştüğümde de onlarda yama boyanın yani işaretlediğim yerin dağılma olabileceğini en garanti işin kapının alt çizgisinin üstünü komple boyamak olduğunu söyledi. Yani, yama yapılmayıpda tamamı boyanırsa fazladan 30x40cm gibi alan boyanacak. Sİz olsanız hangisi yapardınız tamamını mı yoksa kısmı mi? Bir de sadece işaretlediğim alanı boyattığımdaki değer kayıbı ile çizginin üstünün tamamını boyatmadaki değer kaybı ne kadar olur? şimdiden teşekkürler.