*

Çevrimdışı hardcrss

  • *********
  • 1248
  • +2/-0
  • Araç Marka ve Modeli: Fiat Linea
  • Araç Modeli: 2013
  • Donanım: Active Plus
  • Kan Grubu: 0 Rh +
  • Km: 180000
  • Motor: 1.3 Multijet 95 HP
  • Şehir: Denizli
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #180 : Ağustos 28, 2020, 11:32:34 ÖS »
Gaz olması gerekenden hatırı sayılır derecede az ise soğutmayı olumsuz etkilerve tamamı çekilip olması gereken miktar basılır.
Ancak misal aracınız 500 gr gaz alıyor ve hiç gazınız yok. 150 lira alırlar. Ama sistemde 250 gr gaz var 250 daha koyup 75 lira almaları gerekir gibi bir mantık yürütmezler,işin içinden çıkamazlar yoksa..

Sormamim neseni klima gazi eksilen birsey değildir, eksiliyorsa kacak var demektir. Eğer kacak giderilmeden gaz basildi ise o gaz yine eksilecektir.

*

Çevrimdışı Samet Ağır

  • *******
  • 411
  • +3/-0
  • Araç Marka ve Modeli: 2011 fiat linea
  • Araç Modeli: Linea 1.6 multijet
  • Donanım: Emotion Plus
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 210000
  • Motor: 1.6 Multijet 105 HP
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #181 : Ağustos 28, 2020, 11:41:35 ÖS »
Sormamim neseni klima gazi eksilen birsey değildir, eksiliyorsa kacak var demektir. Eğer kacak giderilmeden gaz basildi ise o gaz yine eksilecektir.

Aynen öyledir doğrudur,sonuna kadar katılıyorum.
Ancak bazı durumlarda  misal iç kondenser kaçaklarında komple torpidoyu sökmek indirmek bindirmek  3-5 bin liralara çıkabilecek masraflar çıkması muhtemel olduğunda sorarlar.. Gaz bir yıl gidiyor mu?
Gidiyor ...
O zaman her sene 100-150 liraya herkes razı oluyor.. 
Yok kaçak testinde bariz kaçak göründüğünde zaten istesenizde gaz basılmıyor parayı havaya saçmanızı istemiyorlar. Önce kaçak onarılıyor,sonra gaz basılıyor.

*

Çevrimdışı 06linea

  • *********
  • 2171
  • +12/-8
  • Araç Marka ve Modeli: Linea
  • Araç Modeli: 2008
  • Donanım: Dynamic
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 180000
  • Motor: 1.3 Multijet 90 HP
  • Şehir: Ankara
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #182 : Ağustos 29, 2020, 12:04:11 ÖÖ »
Cahilliğimi mazur görün.
Peki gaz hiç bitmiyor, eksiliyorsa mutlaka kaçak var ise sıfır araçlar neden 3 yıl sonunda klima performansları düşüyor ve gaz basıyorlar. Ayrıca sıcak bölgelerde oturanlar bilir evde kullanılan soğutucularında performansı düşüyor ve zamanla gaz basmak gerekiyor (buzdolabı vs). Hatta otele gittiğimizde klima performasından şikayet ederiz çoğu zaman. Klima gaz'ını güncellemedikleri için derler.

Şimdi diyelimki ben gaz bastırdım. Memnunum'da fakat 3 yıl oldu. Belkide soğutma performansı düşmeye başladı. Önümüzdeki yaz başı gaz'ı güncellemem gereksiz mi oluyor? Çünkü atıyorum şuan en düşük 10C üflüyor. Ama gaz'ı güncellediğimizde 3C üfleyecek gibi durumlar mantıksız mı?
« Son Düzenleme: Ağustos 29, 2020, 12:10:20 ÖÖ Gönderen: 06linea »

*

Çevrimdışı M.ARAS

  • *********
  • 2072
  • +8/-0
  • Motor: Hiçbiri
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #183 : Ağustos 29, 2020, 09:55:07 ÖÖ »
Neden gaz degistirme ya da ekleme gereksinimi duydunuz?
Klima İstanbul'da yeterli soğutma yapıyordu şikayetim yoktu ta ki İzmir'e gidene kadar, soğutma yetmedi ayarı 'min' a aldım olmadı, klimacı ya gittik 200 Gr kadar gaz var sistemde Gazi değiştirdiler 500 Gr bastılar. Şimdi bakacağım soğutma da azalma olacak mı olmayacak mı ne kadar zaman alacak. Gerekirse İstanbul'da Samet Bey'in Kartal daki servise uğrayacağım artık..

Mi A2 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
« Son Düzenleme: Ağustos 29, 2020, 10:06:29 ÖÖ Gönderen: M.ARAS »

*

Çevrimdışı Samet Ağır

  • *******
  • 411
  • +3/-0
  • Araç Marka ve Modeli: 2011 fiat linea
  • Araç Modeli: Linea 1.6 multijet
  • Donanım: Emotion Plus
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 210000
  • Motor: 1.6 Multijet 105 HP
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #184 : Ağustos 29, 2020, 11:12:01 ÖÖ »
Cahilliğimi mazur görün.
Peki gaz hiç bitmiyor, eksiliyorsa mutlaka kaçak var ise sıfır araçlar neden 3 yıl sonunda klima performansları düşüyor ve gaz basıyorlar. Ayrıca sıcak bölgelerde oturanlar bilir evde kullanılan soğutucularında performansı düşüyor ve zamanla gaz basmak gerekiyor (buzdolabı vs). Hatta otele gittiğimizde klima performasından şikayet ederiz çoğu zaman. Klima gaz'ını güncellemedikleri için derler.

Şimdi diyelimki ben gaz bastırdım. Memnunum'da fakat 3 yıl oldu. Belkide soğutma performansı düşmeye başladı. Önümüzdeki yaz başı gaz'ı güncellemem gereksiz mi oluyor? Çünkü atıyorum şuan en düşük 10C üflüyor. Ama gaz'ı güncellediğimizde 3C üfleyecek gibi durumlar mantıksız mı?

2005 aralıkta aldığımız focus c-max için 15 seneyi geçmemize rağmen bir kere bile klima gazı bastırmadık. Evdeki buzdolabım da 2006 model o da aynı. İkisininde performansı ilk gün gibi..
Bu biraz kalite biraz montaj,kullanılan parçanın dayanıklılığı, birazda kondenserin temizliğiyle ilgili. Kondenser pislikle yaprakla böcekle tıkandıysa,fanın üflediği havayı  alakasız yerlerden kaçırıp gazı soğutamıyorsa performans düşer.

*

Çevrimdışı hardcrss

  • *********
  • 1248
  • +2/-0
  • Araç Marka ve Modeli: Fiat Linea
  • Araç Modeli: 2013
  • Donanım: Active Plus
  • Kan Grubu: 0 Rh +
  • Km: 180000
  • Motor: 1.3 Multijet 95 HP
  • Şehir: Denizli
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #185 : Ağustos 29, 2020, 11:58:39 ÖÖ »
Cahilliğimi mazur görün.
Peki gaz hiç bitmiyor, eksiliyorsa mutlaka kaçak var ise sıfır araçlar neden 3 yıl sonunda klima performansları düşüyor ve gaz basıyorlar. Ayrıca sıcak bölgelerde oturanlar bilir evde kullanılan soğutucularında performansı düşüyor ve zamanla gaz basmak gerekiyor (buzdolabı vs). Hatta otele gittiğimizde klima performasından şikayet ederiz çoğu zaman. Klima gaz'ını güncellemedikleri için derler.

Şimdi diyelimki ben gaz bastırdım. Memnunum'da fakat 3 yıl oldu. Belkide soğutma performansı düşmeye başladı. Önümüzdeki yaz başı gaz'ı güncellemem gereksiz mi oluyor? Çünkü atıyorum şuan en düşük 10C üflüyor. Ama gaz'ı güncellediğimizde 3C üfleyecek gibi durumlar mantıksız mı?

Soyle dusunun hic gazi bittigi icin gaz basilan buzdolabi gordunuz mu?  20-25 yil hic ellenmeden çalışan buzdolaplari var.

Onceden bakir boru kullanilirdi gaz bakir borudan sizamazdi simdi maliyet acisindan aluminyum boru kullaniliyor. Gaz kaçmasın diye de gazla beraber sisteme yag basiliyor. Simdi siz klimayi yazdan yaza calistirinca borular ve sizdirmazlik contalari yagsiz kaliyor ve gaz aluminyumdan az az sizmaya başlıyor. 3 yılın sonunda da aracin gazi hatri sayilir miktar azaliyor.

Kitapciklarda bile kisin dahi olsa haftada bir kez klimayi calistirin derler. Bu gazin sizmamasi sistemin yaglanmasi ve her an aktif kalmasi icindir.

*

Çevrimdışı n_aras

  • ****
  • 70
  • +1/-0
  • Araç Marka ve Modeli: Fiat- Linea
  • Araç Modeli: 2009
  • Donanım: Dynamic
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 88000
  • Motor: Fire 1.4 77 HP + LPG
  • Şehir: Narlıdere / İZMİR
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #186 : Ağustos 31, 2020, 11:15:47 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar. Şimdi size belkide birçok linea kullanıcısının bilmediği bir arızadan bahsedeceğim. Bizim arabaların radyatör fanları kademeli çalışır. Yani radyatör suyu sıcaklığına göre orta devir yada hızlı devir. Bu olay klimayı açtığınızda da geçerlidir. Aracınızda aşağıdaki belirtiler var ise büyük ihtimalle bu parça arızalı olabilir. Bu parçanın arızalı olması radyatör fanının sadece yüksek devirlerde çalışmasına sebep olur. yani düşük devir soğutma devre dışı kalır.

1- Motor harareti 100c ye kadar çıkıyor ve fan o zaman devreye giriyor ise. bunu hararet göstergesinden anlayamazsınız. Ben obd cihazında derece olarak suyun sıcaklığını anlık görebiliyorum
2- Klimanız özellikle yavaş seyreden trafikte ve park halinde yeterince soğutma yapmıyorsa.

Bu parça arızalandığında araç herhangi bir uyarı vermiyor. o yüzden tespit edilmesi birazda aracı dinlemenize bağlı. Bu parçanın arızalı olduğunu tespit etmek aslında çok kolay.

1- aracınızı çalıştırın. Motor kaputunu açın. Klimayı açın. Radyatör fanı sadece yüksek devirde çalışıp duruyorsa bu parça arızalı.
2- Bu seçenek biraz teknik bilgi ve araç gerek gerektiriyor. Resimlerde de göreceğiniz üzere bu parçaya ulaşmak çok kolay. önce soketi çıkartın, parçayı tek vida tutuyor. Yıldız tornavida ile parçayı sökün. Bir ölçü aleti yardımıyla parçanın Ohm değerini ölçün. Eğer hiçbir değer göremiyorsanız yada yüksek direnç görüyorsanız parça arızalıdır.

Peki değiştirmez isek ne olur? aracınız sürekli yüksek hararet sınırında çalışır ve eğer antifiriz yok ise hararet yapmaya kadar gider. Klimanızdan tam performans alamazsınız. Motorunuza sürekli olarak ekstra bir yük biner.

Bu parça hemen hemen her yedek parçacıda mevcut. ben 60-tl ye yenisini aldım. Fiyat araştırmasını iyi yapın çünkü her parçacı kafasına göre bir fiyat söylüyor.
Mrb. benim aracımda daha yeni başladı, 2009 model manuel klima fan düğmesi 1-2 ve 3 ncü  kademelerde üfleme çalışmıyor ama 4 ncü son kademede üfleme yüksek hızda çalışıyor, hiçbir arıza ışığı yanmıyor, sizin dediğiniz gibi arıza gösterdiğiniz parça olduğu kanaatine vardım, doğru mudur, bilgi rica.

*

Çevrimdışı Samet Ağır

  • *******
  • 411
  • +3/-0
  • Araç Marka ve Modeli: 2011 fiat linea
  • Araç Modeli: Linea 1.6 multijet
  • Donanım: Emotion Plus
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 210000
  • Motor: 1.6 Multijet 105 HP
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #187 : Ağustos 31, 2020, 11:24:19 ÖÖ »
Mrb. benim aracımda daha yeni başladı, 2009 model manuel klima fan düğmesi 1-2 ve 3 ncü  kademelerde üfleme çalışmıyor ama 4 ncü son kademede üfleme yüksek hızda çalışıyor, hiçbir arıza ışığı yanmıyor, sizin dediğiniz gibi arıza gösterdiğiniz parça olduğu kanaatine vardım, doğru mudur, bilgi rica.
Hayır aynı parça değil. Bu bahsedilen arabanın radyatörünün içinde olan ana fana komuta eden rezistör..
Sizin iç fanınızın rezistörü bozuk. Temelde prensip aynı ama komuta ettiği fan ve bulunduğu yer farklı..
Torpidonun içindeki fana ulaşmanız gerekli. Onun yakınlarında diye biliyorum. Şekil ve soket olarak da farklı bir rezistördür..

*

Çevrimdışı n_aras

  • ****
  • 70
  • +1/-0
  • Araç Marka ve Modeli: Fiat- Linea
  • Araç Modeli: 2009
  • Donanım: Dynamic
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 88000
  • Motor: Fire 1.4 77 HP + LPG
  • Şehir: Narlıdere / İZMİR
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #188 : Eylül 01, 2020, 09:08:35 ÖÖ »
Hayır aynı parça değil. Bu bahsedilen arabanın radyatörünün içinde olan ana fana komuta eden rezistör..
Sizin iç fanınızın rezistörü bozuk. Temelde prensip aynı ama komuta ettiği fan ve bulunduğu yer farklı..
Torpidonun içindeki fana ulaşmanız gerekli. Onun yakınlarında diye biliyorum. Şekil ve soket olarak da farklı bir rezistördür..
çok tşk.bilgi için, sizin bu sözünüz üzerine ufak bir araştırmadan sonra youtube'den benim fan arızasının aynısını buldum, aynen dediği gibi yaptım, torpido altında bulunan soketle biraz uğraştım, söküp takar gibi yapıp tekrar yerine oturttum, sokette temassızlıktan dolayı oluyormuş ve iç fan normal olarak çalışmaya başladı, nerde iyi bir usta bulurum diye aranmaya başlamışken şimdilik sorunumuz halloldu, tekrar çok teşekkürler

*

Çevrimdışı Samet Ağır

  • *******
  • 411
  • +3/-0
  • Araç Marka ve Modeli: 2011 fiat linea
  • Araç Modeli: Linea 1.6 multijet
  • Donanım: Emotion Plus
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 210000
  • Motor: 1.6 Multijet 105 HP
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #189 : Eylül 01, 2020, 09:16:23 ÖÖ »
Elinize sağlık. Süper iş.. Soketi iyice parlatsaydınız. Zamanla oluşan oksitlenmeden dolayı iletkenlik kaybolabiliyor.

*

Çevrimdışı n_aras

  • ****
  • 70
  • +1/-0
  • Araç Marka ve Modeli: Fiat- Linea
  • Araç Modeli: 2009
  • Donanım: Dynamic
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 88000
  • Motor: Fire 1.4 77 HP + LPG
  • Şehir: Narlıdere / İZMİR
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #190 : Eylül 01, 2020, 10:33:02 ÖÖ »
Elinize sağlık. Süper iş.. Soketi iyice parlatsaydınız. Zamanla oluşan oksitlenmeden dolayı iletkenlik kaybolabiliyor.
Mantığını ve pratiğini sayenizde öğrendim ya bundan sonra evelallah elimden kurtulmaz,size ve tüm arkadaşlarımıza sağlıklı günler dilerim.

*

Çevrimdışı mhmtfrdn

  • ***
  • 38
  • +1/-0
  • Donanım: Hiçbiri
  • Motor: Hiçbiri
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #191 : Mart 12, 2021, 05:16:44 ÖS »
Fan Rezistörü arızasının ses dışında araca herhangi bir zararı var mı? Gördüğüm her linea da bozuk..

*

Çevrimdışı 06linea

  • *********
  • 2171
  • +12/-8
  • Araç Marka ve Modeli: Linea
  • Araç Modeli: 2008
  • Donanım: Dynamic
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 180000
  • Motor: 1.3 Multijet 90 HP
  • Şehir: Ankara
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #192 : Mart 12, 2021, 05:26:09 ÖS »
Fan Rezistörü arızasının ses dışında araca herhangi bir zararı var mı? Gördüğüm her linea da bozuk..

Klima performansını olumsuz etkiliyor.
Fan'ı da gereksiz yoruyor. Ucuz bi parça. Alıp değiştirmenizi öneririm

*

Çevrimdışı TunçT

  • *
  • 3
  • +0/-0
  • Donanım: Hiçbiri
  • Motor: Hiçbiri
  • Şehir: Uşak
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #193 : Haziran 09, 2021, 07:28:20 ÖS »
Hocam merhaba. Aracı yeni aldım. Klimada bir anormallik sezdim. Ilk açınca tak diye ses geliyor arada bir fis diye ses geliyor falan. Neyse az önce park halinde kapım açık klimayı çalıştırdım. Belli bir süre sonra fanın hızlı bir şekilde tüm sesli devreye girip 5 saniye içinde tekrar kapandığını ve bunu takribi 30sn 1 dk içinde tekrarladığını fark ettim. Sürekli açıyor vinn diye ses gelip kapanıyor. Ve bu sırada da kapım açık olmasından dolayı elektrikte de bir dalgalanma olduğunu ve klimanın soğutma düzeninin değiştiğini hissettim. Araştırırken konunuza denk geldim. Sanırım benimde sizin bahsettiğiniz muşurde sorun var. Ne dersiniz ?

*

Çevrimdışı ercomert

  • **********
  • 4870
  • +10/-14
  • Araç Marka ve Modeli: Fiat Yeni Linea Pop 1.4
  • Araç Modeli: 2013
  • Donanım: Pop
  • Kan Grubu: A Rh -
  • Km: 8781
  • Motor: Fire 1.4 77 HP
  • Şehir: Antalya
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #194 : Haziran 09, 2021, 09:11:19 ÖS »
Hocam merhaba. Aracı yeni aldım. Klimada bir anormallik sezdim. Ilk açınca tak diye ses geliyor arada bir fis diye ses geliyor falan. Neyse az önce park halinde kapım açık klimayı çalıştırdım. Belli bir süre sonra fanın hızlı bir şekilde tüm sesli devreye girip 5 saniye içinde tekrar kapandığını ve bunu takribi 30sn 1 dk içinde tekrarladığını fark ettim. Sürekli açıyor vinn diye ses gelip kapanıyor. Ve bu sırada da kapım açık olmasından dolayı elektrikte de bir dalgalanma olduğunu ve klimanın soğutma düzeninin değiştiğini hissettim. Araştırırken konunuza denk geldim. Sanırım benimde sizin bahsettiğiniz muşurde sorun var. Ne dersiniz ?

Linea Ailesine Hoş geldiniz. Selamlar..
Gözlerin Renkleri farklı olsada, Göz yaşlarının renkleri hep aynıdır.

*

Çevrimdışı TunçT

  • *
  • 3
  • +0/-0
  • Donanım: Hiçbiri
  • Motor: Hiçbiri
  • Şehir: Uşak
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #195 : Haziran 09, 2021, 09:26:12 ÖS »
Linea Ailesine Hoş geldiniz. Selamlar..
Teşekkürler. Eski bir lineacı olarak geri döndüm tekrar diyelim. Daha önce 2013 yılında 1.3 mjet active plus arabam vardı. 2015 pop paketle geri döndüm.

*

Çevrimdışı 06linea

  • *********
  • 2171
  • +12/-8
  • Araç Marka ve Modeli: Linea
  • Araç Modeli: 2008
  • Donanım: Dynamic
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 180000
  • Motor: 1.3 Multijet 90 HP
  • Şehir: Ankara
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #196 : Haziran 10, 2021, 10:03:29 ÖÖ »
Hocam merhaba. Aracı yeni aldım. Klimada bir anormallik sezdim. Ilk açınca tak diye ses geliyor arada bir fis diye ses geliyor falan. Neyse az önce park halinde kapım açık klimayı çalıştırdım. Belli bir süre sonra fanın hızlı bir şekilde tüm sesli devreye girip 5 saniye içinde tekrar kapandığını ve bunu takribi 30sn 1 dk içinde tekrarladığını fark ettim. Sürekli açıyor vinn diye ses gelip kapanıyor. Ve bu sırada da kapım açık olmasından dolayı elektrikte de bir dalgalanma olduğunu ve klimanın soğutma düzeninin değiştiğini hissettim. Araştırırken konunuza denk geldim. Sanırım benimde sizin bahsettiğiniz muşurde sorun var. Ne dersiniz ?

Evet bozuk.
Ben bu parçayı değiştikten sonra  bu vesileyle uzun kullanım yorumumuda yapayım. Klima resmen kendine geldi. En önemlisi klimaya konfor geldi. Şuan yazın devamlı klimayla dolaşıyorum. Linea'nın kliması gerçekten mükemmelmiş diyorum.

Dediğiniz gibi araçtaki dalgalanmada gitti. Ses'te gitti. Çok nadir fan sesi duyuyorum. Aracın içini stabil ve konforlu şekilde soğutuyor.

*

Çevrimdışı ercomert

  • **********
  • 4870
  • +10/-14
  • Araç Marka ve Modeli: Fiat Yeni Linea Pop 1.4
  • Araç Modeli: 2013
  • Donanım: Pop
  • Kan Grubu: A Rh -
  • Km: 8781
  • Motor: Fire 1.4 77 HP
  • Şehir: Antalya
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #197 : Haziran 10, 2021, 10:03:50 ÖS »
Teşekkürler. Eski bir lineacı olarak geri döndüm tekrar diyelim. Daha önce 2013 yılında 1.3 mjet active plus arabam vardı. 2015 pop paketle geri döndüm.

   Yeni Araban Hayırlı, Uğurlu olsun. Tekrar aramıza dönmenize memnun olduk. Selamlar..

Gözlerin Renkleri farklı olsada, Göz yaşlarının renkleri hep aynıdır.

*

Çevrimdışı TunçT

  • *
  • 3
  • +0/-0
  • Donanım: Hiçbiri
  • Motor: Hiçbiri
  • Şehir: Uşak
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #198 : Haziran 19, 2021, 03:44:15 ÖS »
Evet bozuk.
Ben bu parçayı değiştikten sonra  bu vesileyle uzun kullanım yorumumuda yapayım. Klima resmen kendine geldi. En önemlisi klimaya konfor geldi. Şuan yazın devamlı klimayla dolaşıyorum. Linea'nın kliması gerçekten mükemmelmiş diyorum.

Dediğiniz gibi araçtaki dalgalanmada gitti. Ses'te gitti. Çok nadir fan sesi duyuyorum. Aracın içini stabil ve konforlu şekilde soğutuyor.

Hocam bugün değiştirdim. Aynen dediklerinizi hissettim. Klima kendine geldi ve yapan arkadaşta bu şekilde dolaşman çok tehlikeliydi dedi havalarda ısındı düzgün çalışmadığı için kendini komplede kapatabilirdi dedi. Şuan dediginiz gibi araba daha stabil halde. Teşekkürler.

*

Çevrimdışı 06linea

  • *********
  • 2171
  • +12/-8
  • Araç Marka ve Modeli: Linea
  • Araç Modeli: 2008
  • Donanım: Dynamic
  • Kan Grubu: B Rh+
  • Km: 180000
  • Motor: 1.3 Multijet 90 HP
  • Şehir: Ankara
Ynt: Fan Rezistörü arızası ve bilinmeyenler.
« Yanıtla #199 : Haziran 19, 2021, 09:06:00 ÖS »
Hocam bugün değiştirdim. Aynen dediklerinizi hissettim. Klima kendine geldi ve yapan arkadaşta bu şekilde dolaşman çok tehlikeliydi dedi havalarda ısındı düzgün çalışmadığı için kendini komplede kapatabilirdi dedi. Şuan dediginiz gibi araba daha stabil halde. Teşekkürler.

Güle gule iyi günlerde kullanın. Slmlar.