Sevgili abilerim kardeşlerim merhaba. 13 yıldır linea aracına biniyorum. Zaman içerisinde tavan ve direkler ve tamponda boya hasarları vernik atmaları ve sürtmeye bağlı hasarlar ve eskimeler oldu. Galeri boyası yapalım dediler komple fakat ben kabul etmedim. Tavan ve direkler + tampon ve sürttükten sonra ortaya çıkan benden önceki kullanıcının yaptırdığı çamurlukta macun+boya çıktı. bakalım komple elden geçireceğiz. sizlere de araç elime geçince yeni fotoğraflarıyla bilgilendireceğim.
