2010 1.3 Emotion Plus 246.500 km. 240.bin de aldım. Yaklaşık 8 aydır bende. Çekişte düşüş olmaya başladı. Turbo 3500 devirde devreye giriyor. Çok geç giriyor devreye. Bakım istiyor turbo.
SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Turbo o devirde devreye giriyor diye bişey olmaz.
Turbo motor çalıştığı sürece devrededir..
Yağlama sorunu olabilir burç sorunu olabilir,pal sorunu olabilir,hortumlar delik olabilir v.s v.s..
Rolentide bile turbo döner ama yeterli basınç üretemez sadece..
Eminseniz en kısa sürede turboya baktırın. Burçlardan yağ emerse çok büyük hasarlara sebep olabilir..