Kapanca ya, her aklına estiğinde gideceksen , 4x4 ün olacak... Yaktığı 40 kuruş lpg de.
Niye vitara derseniz, Bizim kuş serisi gibi ucuz bol yedek parça minimum arıza ...
Düşünsenize bahar ayları gelmiş doğa coşmuş Karamuk (Böğürtlen) dalları yolu daraltmış.. Geçerken ciiyyykk diye bi ses.. Vitara candır can... 4x4 , hi - low arazi vitesi... Hanım cipi değil yani...